Tuesday, December 20, 2011

Fire X Ride Jamboree!

Alahamdulillah , tanggal17 december 2011 saya berjaya menyertai satu lagi jamboree yang diadakan di pekan alor gajah! seramai lebih kuran 1300 rider basikal yang datang dari serata pelusuk negara termasuk ada juga rider dari Siingapura menyertai jamboree ini..


Alhamdulillah, saya juga berjaya menamatkan kayuhan sejauh 40km dan menduduki tangga ke 473 dan mendapat medal finisher
all check point completed!
penat gila wooo! tgk muka wa mcm nak terberak!
secara purata nya saya amat berpuas hati kerana event ini berjalan dengan lancar, dan tiada perkara di ingini berlaku, Tahniah buat event krew serta marshall kerana rata2 saya dengar daripada kawan saya mereka amat berpuas hati!



plat yang peserta kumpulan paling ramai!
PG-EXPRESS

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...